پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228956
صدوروثيقه براي متهم اقتصادي/دستگيري ماهانه ۷۰۰راننده مست درتهران
تاریخ انتشار : 1396/10/06 17:23:26
نمایش : 1421
دادستان تهران در خصوص آخرين وضعيت پرونده يکي از متهمان اقتصادي گفت: براي اين فرد وثيقه صادر شده اما آزاد نشده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عباس جعفري دولت آبادي دادستان تهران در حاشيه نشست آسيب‌هاي اجتماعي در  خصوص آزادي يکي از متهمان اقتصادي گفت: اخيرا در مورد آزادي يکي از متهمان در رسانه‌ها بحث شد مبني بر اينکه يک متهم اقتصادي آزاد شده است که اين مطلب صحت ندارد، اين متهم آزاد نشده و براي وي قرار وثيقه صادر شده است و کماکان در اختيار دستگاه قضايي است.

دادستان تهران در پاسخ به سئوالي مبني بر اينکه مطرح شد که اين فرد در دفتر کارش حاضر شده است آيا صحت دارد يا خير، گفت: ما در عين حال که با مفاسد و جرائم اقتصادي مبارزه مي کنيم از امنيت سرمايه گذاري نيز حمايت مي کنيم، نبايد مبارزه با فساد موجب تعطيلي مراکز کارآفريني و کارخانه ها شود. نبايد مبارزه را طوري پيش ببريم که تمام مراکز اقتصادي و توليدي تعطيل شود.

متهم مي تواند به فعاليت هاي اقتصادي بپردازد

وي گفت: مبارزه با فساد اقتصادي مغايرتي با حمايت از کارآفريني سرمايه گذاران ندارد و اين به منزله حمايت از متهم نيست و اگر احساس کنيم حضور متهم براي ادامه فعاليت اقتصادي اش ضرورت دارد آن متهم مي تواند در اختيار ضابط و زندان به اين گونه امور بپردازد.

دادستان عمومي و انقلاب تهران گفت​: ماهانه حدود ۷۰۰ راننده مست در تهران دستگير و تحويل دادسراي ارشاد مي شوند.

عباس جعفري دولت آبادي ، شرب خمر را ناقض ارزش‌هاي مبتني بر عفاف دانست و با اشاره به دستگيري ماهانه ۷۰۰ راننده مست در طرح برگزار شده پليس و دادسراي ارشاد افزود: اين آمار نشان‌دهنده آسيب اجتماعي است؛ چرا که راننده مست همزمان دو جرم مرتکب شده است نخست شرب خمر و دوم رانندگي در حال مستي. 

وي گفت​: ساخت و توزيع مشروب هم از ديگر معضلات است که نمي توان اخبار مربوط به آن را در رسانه‌ها پررنگ کرد و عرضه لباس‌ها و برندهاي خلاف شئون حکومت ديني هم مرتبط با حوزه عفاف و حجاب است.

دادستان تهران همچنين از پليس خواست در توقيف اتومبيل‌هاي مزاحم نواميس و همچنين خودروهايي که از طريق دور دور کردن و حرکات غيرمتعارف نظم عمومي را مختل مي کنند ترديد نداشته باشند.

پليس با خودروهاي حامل زنان کشف حجاب کرده،برخورد کند

وي افزود​: پليس بايد با رانندگان مست و خودروهاي حامل زنان کشف حجاب کرده برخورد جدي کند و تذکر پليس براي بار نخست ،​اقدام مناسبي است، اما صرف تذکر کافي نيست و در صورت تکرار، خودرو توقيف و متخلف به مرجع قضايي معرفي شود.

دادستان تهران از دستگاه‌ها خواست به جاي ارائه گزارش‌هاي تشريفاتي، واقعيت‌هاي امر را بگويند تا امکان حمايت قضايي فراهم شود.

وي با اعلام حمايت دادستاني از اقدامات دستگاه‌هاي اجرايي، بر ضرورت استفاده از ظرفيت همه دستگاه‌ها نظير اصناف و مردم تاکيد کرد.

جعفري دولت‌آبادي در پيگيري موضوع عرضه قليان در اماکن عمومي به عنوان مصوبه جلسه قبلي آسيب‌هاي اجتماعي، با اعلام صدور بخشنامه‌ دادستاني تهران خطاب به سرپرستان نواحي دادسرا در اين راستا افزود: اقدامات دادستاني تهران مدتي پيش آغاز شده است، اما تخلفات رستوران‌دارها مشاهده مي‌شود و ضروري است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي هم ورود و پليس هم جدي‌تر اقدام کند.

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html